آنلاین با ما در تماس باشید

هر گونه سؤالی داشته باشید یا به کمک نیاز داشته باشید، با ما تماس بگیرید

سوالات متداول

سوالات بیشتر پرسیده شده

1- گروه "لایسنس اورجینال" چه محصولی را در اختیار من می‌گذارد؟

گروه ما با همراهی نمایندگیهای خارج از کشور، واسطه خرید لایسنس های امنیتی اورجینال (اصل) از شناخته شده ترین برندهای بین المللی در این زمینه، می‌شود.

2- چطور لایسنس مناسب انتخاب کنم؟

با پرکردن فرم استعلام قیمت، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و شما را برای انتخاب مناسب ترین لایسنس راهنمایی می‌کنند.

3- آیا فرآیند تحویل لایسنس ها زمانبر است؟

با پرکردن فرم استعلام قیمت، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و شما را برای انتخاب مناسب ترین لایسنس راهنمایی می‌کنند.

4- آیا نرم افزار تحت پوشش لایسنس ها بروزرسانی می‌شوند؟

بله، یکی از ویژگی های لایسنس های اورجینال، قابلیت بروزرسانی آنهاست.

5- آپدیت نرم افزار لایسنس ها چطور فراهم می‌شود؟

بله، یکی از ویژگی های لایسنس های اورجینال، قابلیت بروزرسانی آنهاست.

6- آیا لایسنس ها اصل هستند؟

بله، جهت اطمینان از اصالت محصول، شما "تضمین اصالت" دریافت می‌کنید. همچنین لایسنس های غیراصل امکان بروزرسانی ندارند.

7- اصالت یک لایسنس چطور به خریدار نشان داده می‌شود؟

گروه لایسنس اورجینال اکانت هر خریدار را با نام کاربری توافقی بین خریدار و فروشنده، در سایت رسمی پدیدآورنده نرم افراز، ایجاد و ارائه می‌کند.

8- مسئولیت اکانت های ارائه شده در هر لایسنس به عهده چه کسی است؟

پس از تحویل اکانت لایسنس به خریدار، خریدار تصمیم می‌گیرد که مسئولیت اکانت با خریدار باشد یا با گروه لایسنس اورجینال